Betalen en Garantie

U kunt per Pin bij levering of voor levering per bank betalen,  hieronder treft u een volledig overzicht verschillende betalingsmogelijkheden

  

  
  

Garantie & Service staan bij ons hoog in het vaandel. U ontvangt bij aankoop van elk van onze producten garantie. Wij zullen samen met onze vaste fabrikanten alles in het werk stellen een eventueel defect zo spoedig mogelijk op te lossen. Raadpleeg voor meer informatie ook onze algemene voorwaarden  artikel 8.

Procedure in geval van defect of schade:

  • Transport schade dient direct bij ontvangst op de vracht bon en per mail vermeld te worden. Verborgen gebreken moeten binnen 5 dagen na ontvangst van de goederen gemeld worden.
  • Koper is verplicht de verkoper binnen een redelijke termijn schriftelijk op de hoogte te stellen van het defect. Een redelijke termijn is binnen 7 dagen na het constateren van het defect.
  • Garantie uitsluitend op vertoon van origineel. Een foto van de schade of het defect zal de afwikkeling bespoedigen, u kunt deze samen met onze factuur mailen naar info@ticra.nl

 Wanneer er buiten de garantie periode alsnog een defect optreed, raden wij u aan om alsnog contact op te nemen. Wij zullen deze dan beoordelen en samen met onze fabrikanten alsnog een passende oplossing aanbieden.